امروزه تهیه پروژه ها , تحقیقات , پژوهش های علمی , و مقالات جز لاینفک آموزش های آکادمیک شده که تمام اعضا هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی با آن سر و کار دارند . مدیریت این اطلاعات علمی کار پر دغدغه ای است که ذهن پزوهشگران را به خود معطوف کرده است .
نرم افزار های مختلفی جهت تسهیل امر مدیریت متون و مدیریت منابع وجود دارد که محقق را کمک می کند تا با ایجاد یک بانک اطلاعاتی از مقالات به راحتی تخقیق خود را انجام دهد , سازماندهی نماید و به راحتی بر اساس استاندارد ها فهرست منابع و ماخذ آن را تهیه کند . از جمله این نرم افزار ها می توان به نرم افزار Endnote اشاره کرد.
مطالب زیر در این جزوه پوشش داده شده است:
بخش اول: آشنایی با وظایف نرم افزار
شیوه های ورود منابع به برنامه
مدیریت کتابخانه
قرار دادن منابع در word
بخش دوم: سایر تنظیمات
style ها
افزایش سرعت ورود منابع
تعیین کتابخانه پیش فرض
پیدا کردن متن کامل مقالات
عنوان فهرست منابع
نسخه Endnote Web
در این پست جزوه آشنایی با نرم افزار End Note به صورت pdf جهت دانلود قرار داده شده است.